Reklama dźwignią handlu – powiedzenie stare jak świat i wciąż jak najbardziej aktualne. Próba zainteresowania potencjalnego klienta swoimi usługami może być długa, trudna i kosztowna, ale gdy osiągnie się zamierzony sukces, cała ciężka praca daje ogromną satysfakcję – zarówno duchową, jak i finansową. Obecnie istnieje niezliczona liczba typów zareklamowania swojej firmy. Jedną z najpopularniejszych w dzisiejszych czasach bez wątpienia jest reklama świetlna. Na czym ona dokładnie polega? Dowiedz się poniżej.
Reklamy świetlne poleca się każdemu, kto pragnie zaistnieć i przykuć uwagę. Ten typ reklamy można na pewno zaliczyć do tych bardziej nowoczesnych, głównie ze względu na wykorzystywaną do tego celu technologię. Jej popularności na pewno nie można odmówić – wystarczy wyjść na miasto, aby doświadczyć reklamy świetlnej w rozmaitych formach i stylach! Aby się wyróżnić na tle konkurencji na pewno warto w taką promocję zainwestować. Jak więc ona dokładnie działa?
Reklamy świetlne – czym są i jakie mają zastosowanie?
Czym jest reklama świetlna? Zgodnie ze swoją nazwą to reklama, która… świeci. Wykorzystuje się do tego żarówki LED-owe, które mogą działać bardzo długi czas (dzień i noc), jednocześnie zużywając niewiele energii. Bardzo często właściciele firm wykorzystują ten rodzaj reklamy do stworzenia banerów i napisów świetlnych, które zostają powieszone na ścianach swojej siedziby. Są wtedy jeszcze lepiej i bardziej widoczni dla potencjalnych klientów, do tego przez całą dobę! Jest to szczególnie popularna praktyka wśród firm lokalnych.
Równie często można się spotkać z reklamami świetlnymi w formie ruchomych “plakatów”. Na tablicy pojawia się obraz, który się dynamicznie zmienia, przykuwając uwagę np. przechodniów w centrum miasta lub w metrze. Ich rosnąca liczba w tego typu miejscach tylko dowodzi nad ich skutecznością.
Reklamy świetlne – dlaczego warto?
Taka forma reklamy daje przede wszystkim ogromne pole do popisu, zarówno dla projektantów, jak i inżynierów, którzy taką reklamę świetlną muszą stworzyć. Jedynym jej ograniczeniem jest jej ewentualna waga i wielkość, ale w porównaniu z zaletami, to jest to niewielki mankament.
Po pierwsze reklamy świetlne są bardzo wytrzymałe – dzięki solidnej konstrukcji wszelkie uszkodzenia spowodowane drganiami czy uderzeniami są im nie straszne. Poza tym nie szkodzą jej niskie i wysokie temperatury. Ich treść, która ma być wyświetlana jest wgrywana jednorazowo do pamięci, więc nie ma potrzeby ciągle przekazywać nowych danych, np. przez kabel.
Reklama świetlna daje praktycznie nieograniczone możliwości – wszystko tak naprawdę zależy od naszej wyobraźni i rozdzielczości ekranu. Może to być prosty komunikat, animacja, grafika i wiele więcej! Nie mówiąc o tym, że doskonale się prezentuje, pozostając po sobie wrażenie, że firma jest profesjonalna i dysponuje imponującym budżetem.
Reklama świetlna jest idealna dla tych, którzy chcą się pokazać ludziom z jak najlepszej strony. Jest nowoczesna, przykuwa uwagę i świadczy o dobrej kondycji finansowej firmy. O jej skuteczności mówi się już od lat, więc nie pozostaje nic innego, jak z niej skorzystać!
Sprawdź także: