Tablice reklamowe

Reklama typu outdoor i jej wpływ na większą rozpoznawalność firmy na rynku

Reklama typu outdoor, inaczej zwana reklamą zewnętrzną to obecnie jedna z najbardziej rozpowszechnionych form marketingu. Pod pojęciem tym kryje się szereg różnych działań i systemów reklamowych, które mają za zadanie docierać do konsumenta poza jego miejscem zamieszkania. Jakie rodzaje reklamy outdoorowej wyróżniamy i jakie korzyści firma może odnieść z tej formy promocji?

Najpopularniejsze rodzaje reklamy outdoorowej

Reklamy outdoorowe są umieszczane w przestrzeni publicznej, czyli wszędzie tam, gdzie mogą trafić do szerokiego grona odbiorców. Zazwyczaj przedsiębiorcy decydują się na duże billboardy i tablice reklamowe. Umieszczane są na ścianach budynków, w centrach dużych miast, w okolicach skrzyżowań i przy ruchliwych drogach. Szczególnym rodzajem reklamy zewnętrznej jest citylight- często możemy spotkać taki system na przystankach autobusowych. Plakat reklamowy umieszcza się za podświetlaną szybą, dzięki czemu jego treść jest widoczna nawet po zmroku. W reklamach outdoorowych często wykorzystuje się światło. Ledowe litery lub kasetony skutecznie przyciągają wzrok przechodniów i wyglądają bardzo profesjonalnie. Jeśli poszukujemy firmy, która wykona dla nas tablice reklamowe Poznań to dobre miejsce, by rozpocząć poszukiwania. Inwestycja w wysokiej jakości reklamę szybko nam się zwróci w postaci nowych klientów.

Czy warto stosować reklamę zewnętrzną?

Nie bez powodu tak wiele firm decyduje się na promowanie swoich usług przy pomocy reklamy outdoorowej. Takie rozwiązanie pozwala utrwalić markę w świadomości konsumenckiej. Potencjalni klienci stykają się z nią na co dzień, w wielu wypadkach nawet 24 godziny na dobę. Reklama outdoorowa jest dobrze widoczna również wieczorem i nocą, więc pora dnia nie stanowi dla niej żadnego ograniczenia. Niewątpliwą zaletą tej formy reklamy jest też fakt, że za jej pomocą można dotrzeć do ludzi właściwie z każdej grupy społecznej. Istnieje więc spore prawdopodobieństwo, że pozyskamy klientów, którzy w inny sposób nie dowiedzieliby się o istnieniu naszej firmy. Logo marki, jej nazwa, czy chwytliwe hasło reklamowe umieszczone na dobrze widocznej reklamie zewnętrznej łatwo zapadnie w pamięć odbiorców i może mieć wpływ na ich decyzje zakupowe.