Litery 3D podświetlane 9

Nowoczesne formy zaprezentowania nazwy firmy na budynku

Niejedna firma staje przed wyzwaniem przygotowania oryginalnych projektów marketingowych, z zamiarem powiększenia grupy odbiorców. Można zastosować rozmaite techniki reklamowe, ale trzeba przy tym pamiętać o specyfice branży i preferencjach zakupowych potencjalnych klientów. Bez cienia wątpliwości można powiedzieć, że duży potencjał mają różnego typu reklamy zewnętrzne, które są doskonale widoczne w przestrzeni publicznej. Warto pamiętać, że atrakcyjny projekt marketingowy może mieć dużą rolę w generowaniu sprzedaży.

Nowatorskie reklamy typu outdoor – praktyczne i skuteczne

Wielkoformatowe nośniki reklamowe zyskały dużą popularność. Co ważne – oryginalne reklamy zewnętrzne mają wszechstronny charakter, mogą być stosowane przez różne branże. Niezwykle nowocześnie prezentują się projekty przestrzenne, które mogą być umieszczone na wiele sposobów w przestrzeni miejskiej. Te wyraziste formy od razu przyciągają uwagę zarówno przechodniów, jak i kierowców. Najczęściej w takiej formie wyeksponowana jest nazwa firmy lub logo.

Profesjonalnie wykonywane litery 3D w Poznaniu stwarzają szansę na dotarcie do nowych odbiorców i zainteresowanie szerszego grona prezentowaną ofertą. Reklamy przestrzenne wykonywane są z takich materiałów, które zagwarantują wysoką odporność na ewentualne uszkodzenia mechaniczne oraz na zmienne warunki pogodowe. Zwykle do realizacji takich projektów stosowane jest aluminium, dibond, plexi oraz materiał PCV.

Napisy 3D wykonywane są oczywiście w różnych wymiarach i kształtach – zgodnie z oczekiwaniami zamawiającego. Warto się zastanowić nad opcją podświetlaną, ponieważ taka forma rewelacyjnie prezentuje się w przestrzeni miejskiej i od razu wyróżnia się na elewacji budynku. Moduły LED mogą podświetlać napis z przodu lub z boku, doskonale też wygląda podświetlenie całej konstrukcji. Takie formy reklamowe mają ogromne znaczenie w kształtowaniu identyfikacji wizualnej firmy, a nawet w budowaniu sieci długofalowych kontaktów z klientami i kontrahentami, co wpływa na na efektywną współpracę.