AMICA tablica 1

Jaką reklamą przyciągniemy najwięcej klientów?

Prowadząc swoją działalność, niezmiernie istotne jest dla nas znalezienie nowych klientów. Dlatego też tyle czasu poświęcamy na wszelkie działania marketingowe, budowanie swojej strony internetowej, czy też prowadzenia social mediów. Jednak warto nie zapominać o także innych, tradycyjnych formach reklamy. Jak się okazuje, wciąż są one bardzo efektywnym bodźcem dla naszych potencjalnych klientów, którzy mijają nas każdego dnia.

Dlaczego reklamy zewnętrzne są wciąż takie efektywne?

W dobie internetu i spersonalizowanego marketingu digitalowego wielu może zastanawia fakt, czemu reklamy zewnętrzne cieszą się aż tak dużą popularnością. W końcu nie pozwalają one dotrzeć do wybranej grupy docelowej, a są oglądane przez każdego przechodnia. I w tym może tkwić ich największa zaleta. Dzięki temu, że reklama zewnętrzna jest umieszczona w ruchliwym miejscu publicznym, może ona oddziaływać na bodźce wizualne każdego dnia. Dlatego też ma tak ogromną siłę perswazyjną. Z podobnego też powodu szyldy, czy też banery budują świadomość marki. Wybrana strategia i chwyt marketingowy pozostanie na długo zapamiętany. Stąd też warto dokładnie zastanowić się nad tym, jak chcemy wypromować nasze usługi.

Jak prawidłowo umieścić reklamę zewnętrzną

Zanim wywiesimy dany szyld, czy też wywiesimy plakat, dobrze jest poznać obostrzenia prawne, które obowiązują reklamy zewnętrzne. Przede wszystkim warto sprawdzić, czy nasze działania nie będą zbyt nachalne w przestrzeni publicznej. A więc nie należy używać billboardów, które w nieodpowiednim miejscu mogą ograniczać widoczność kierowców, przez co będą stwarzały zagrożenie na drodze. Drugi aspekt to forma i treść. Reklama musi spełniać wymogi estetyki i normy wynikające z prawa budowlanego. Jej treść nie może dyskryminować żadnej grupy społecznej i nawoływać do nienawiści. Oczywistymi, ale wartymi wspomnienia są też zapisy mówiące o zakazie wprowadzania konsumenta w błąd. Takie działania są nie tylko sprzeczne z prawem, ale mogą spowodować, że nie zyskamy wielu nowych klientów.