AMICA tablica

Gdzie sprawdzają się tablice reklamowe?

Kampania reklamowa, skierowana do szerokiego grona odbiorców powinna zostać starannie rozplanowana pod kątem rozmieszczenia, czasu ekspozycji oraz formy przekazu. Odpowiednia strategia, trafiająca do grupy docelowej stanowi duże prawdopodobieństwo sukcesu reklamy. Doskonała strategia skutkuje wzrostem zainteresowania ofertą, będącej jej przedmiotem. O tym, gdzie umieszczona zostanie reklama, decyduje wiele czynników, jednak planując skuteczną kampanię, warto pamiętać o podstawowych zasadach, gwarantujących grono odbiorców. Reklamy gabarytowe stanowią ważny element kampanii, a ich położenie w dużym stopniu wpływa na skuteczność i sukces reklamy. Nie ulega wątpliwości, że duża, graficzna reklama sprawdzi się w miejscach o dużym natężeniu ruchu osobowego.

Reklama w dużym mieście

Reklamy gabarytowe, billboardy sprawdzają się znakomicie w dużych miastach, umieszczane w miejscach sporego przepływu osób. Doskonale będzie zaplanować umieszczenie takiej reklamy na stacji metra, przystanku komunikacji miejskiej lub na ścianie budynku, znajdującego się przy ruchliwej ulicy lub w sąsiedztwie skrzyżowania. Pieszy zwrócą uwagę na billboard, umieszczony w miejscach, przez które przechodzą codziennie, skupiając wzrok na moment. Miejsce takie powinno być dobrane w ten sposób, żeby przechodzący ludzie byli zobligowani spojrzeć i zatrzymać wzrok.

Reklama skierowana do kierowców

Tablice gabarytowe bardzo często umieszczane są przy jezdniach o dużym natężeniu. Specyfika ich uwzględnia sporego rozmiaru przekaz graficzny oraz niewielką ilość treści słownej. Wzrok kierowcy powinien zarejestrować dużą reklamę, skupiając się jednocześnie na prowadzeniu pojazdu. Doskonale sprawdzają się również reklamy, umieszczone w pobliżu skrzyżowań z sygnalizacją świetlną, gdzie kierowcy zatrzymują się w oczekiwaniu na przejazd, lub w miejscach, gdzie tworzą się korki. Duże reklamy przy autostradach skupiają uwagę, wprowadzając urozmaicenie dla wzroku od monotonii prowadzenia. Billboardy można zastosować w pobliżu parkingów, na których kierowcy pozostawiają pojazdy.