W natłoku promujących się firm trudno się wyróżnić, lecz w tym celu warto sięgać po najbardziej przykuwające formy promocji, a do tych zaliczają się reklamy świetlne. Przykuwają one wzrok w ciągu dnia, a przede wszystkim są widoczne także po zapadnięciu zmroku.
Jakie są formy takich reklam?
Tego typu reklamy dostępne są w różnych wariantach, natomiast najczęściej są to kasetony reklamowe, neony bądź wyświetlacze LED. Można je spotkać w formach tablic czy szyldów, totemów lub choćby liter przestrzennych. Jest to doskonały sposób na eksponowanie reklamy, zwłaszcza na zewnątrz, gdyż są wtedy widoczne również wieczorami i w nocy. Można je zamontować także wewnątrz budynku, choć zwykle w mniejszej formie i będzie to bardziej element ozdobny. W przypadku restauracji może to być jednak sposób na prezentowanie menu w nowoczesny i ciekawy sposób.
Kto z nich korzysta?
Jest to dobry sposób na oznakowanie zewnętrzne siedziby firmy – można przygotować w ten sposób jej logo, co podkreśli, gdzie znajduje się biuro danego przedsiębiorstwa. Z tej formy reklamy korzystają też placówki usługowe, a przede wszystkim hotele oraz lokale gastronomiczne. Tego typu światła przykuwają uwagę kierowców i przechodniów, a do tego są widoczne z bardzo dużych dystansów, co pozwala na zlokalizowanie danego miejsca. Bardzo często elementy te można spotkać w galeriach handlowych, które muszą się wyróżniać i przemawiać do wyobraźni potencjalnych klientów.
Jak je zamontować?
Z uwagi na dość skomplikowane aspekty techniczne, montażem reklam świetlnych zajmują się zwykle profesjonalne firmy, ponieważ wymaga to odpowiedniej konstrukcji i zabezpieczenia. Można je montować na ścianach lub dachach, ale w niektórych formach można je ulokować także w ziemi czy na specjalnych podstawach billboardowych. Odpowiednio zamontowane reklamy tego typu mogą doskonale sprawować się przez wiele lat, pełniąc powierzone im zadanie. Z wykorzystaniem specjalistycznego sprzętu można z powodzeniem umieścić je na elewacjach, murze i innych tego rodzaju elementach zabudowań.