Przechodząc przez ulice dużych miast często naszą uwagę przyciągają reklamy. Jest och coraz więcej, a im bliżej miasta tym na naszych oczach więcej bilbordów, od których nie da się oderwać wzroku. Okazuje się jednak, że te najbardziej przyciągające uwagę, to reklamy świetlne. Animacje i światełka, duże podświetlane litery, sprawiają, że nasz wzrok skupia się tylko na danej reklamie. Jest to ciekawy efekt wizualny. Dlaczego więc warto zainwestować w taką formę reklamy biznesu?
Reklamy świetlne – zapadają w pamięci na długo
Mimo tego, że wiele reklam świetlnych jest dla odbiorców nieestetyczna, to efekty świetlne, migające litery, teks, który zmienia się na ekranie wyświetlacza, sprawiają, że czytamy z zainteresowaniem treść, która znajduje się na danej reklamie. A reklamy świetlne przyciągają uwagę i zapadają w pamięci zdecydowanie bardziej niż zwykłe bilbordy, które w nocy nie są już prawie widoczne.
Nowoczesne rozwiązania
Ze względu na to, że technologia stale się rozwija, to również system promowania firmy nieco się zmienił na przestrzeni lat. Odbiorca, który spojrzy na reklamy świetlne od razu doceni wysiłek i nowoczesność firmy, która w tak kreatywny i wyjątkowy sposób reklamuje swoje produkty i usługi. To właśnie dlatego przedsiębiorstwa powinny dbać o swoją nowoczesną formę reklamy. Taki sposób to odróżnienie się od innych firm oraz pokazanie, że przedsiębiorstwo się rozwija i idzie z duchem czasu.
Wydajność reklam świetlnych
Mechanizm reklamy świetlnej opiera się na energooszczędnej technologii LED. Takie rozwiązanie pozwala na idealne doświetlenie reklamy o każdej porze dnia i nocy. Nie wymaga to więc zamontowania dodatkowego oświetlenia. Trzeba również pamiętać o tym, że LEDowe żarówki są neie tylko tańsze w eksploatacji, ale i bardzo trwałe. Nie mają na nie wpływu zamiecie śnieżne, wiatr, czy intensywne i długotrwałe opady deszczu. Dzięki temu baner po zamontowaniu jest bezpieczny dla środowiska.