Pylon reklamowy stalowy

Co to są i do czego służą pylony reklamowe?

Trudno w dzisiejszych czasach wyobrazić sobie świat bez reklam. Wielokolorowe banery, telewizyjne przerywniki, kolorowe gazetowe zdjęcia – sposobów na promocję jest wiele i ciągle dochodzą nowe. Zmienia się forma, natomiast ich cel nie – mają zwiększyć sprzedaż naszego produktu lub usługi w bezpośredni lub pośredni sposób. Jedną z nowoczesnych form przekazu reklamowego są pylony reklamowe. Czym są i do czego służą?

Co to jest pylon reklamowy?

Pylon reklamowy to pionowa reklama zewnętrzna dużych rozmiarów, którą można umieścić przed siedzibą firmy np. na działce lub w holu biurowca, gdzie mieści się oddział lub centrala firmy. Jest to obiekt wolnostojący, który może zwierać przekaz informacyjny – np. piętro na którym mieści się firma  lub reklamowy – np. zaproszenie do odwiedzenia biura sprzedaży przedsiębiorstwa. Oczywiście najczęściej posiada oba przekazy.

Forma jaką mają pylony reklamowe wymaga posiadania przez firmę odpowiedniej przestrzeni do zagospodarowania. Jeśli konstrukcja pylonu ma stanąć działce będąca własnością przedsiębiorstwa, nie jest to zwykle problematyczne. Na dodatkowe koszty muszą być natomiast przygotowane firmy, które wynajmują przestrzeń do prowadzenia swojej działalności.

Gdzie wykorzystuje się pylony reklamowe?

Pylony reklamowe przytwierdzane są do podłoża na stałe lub tymczasowo. Są dobrze widoczną formą reklamową, a ich rozmiary  świetnie sprawdzającą się do promowania takich obiektów jak np. salony sprzedaży, stacje benzynowe czy obiekty produkcyjne. Pylony reklamowe mogą mieć wysokość nawet do 6 metrów, a dzięki dodatkowemu oświetleniu przyczyniać się do widoczności firmy 24h na dobę.

Pylon czy litery przestrzenne?

Zarówno pylony jak i litery przestrzenne mają wiele zalet. Pylony reklamowe są duże, a przez to dobrze widoczne, mają elegancką formę i  potrafią zawrzeć dużo informacji. Wymagają jednak odpowiedniej powierzchni, a jakość i ilość potrzebnego do ich wykonania materiału wiąże się z kosztami.  Litery przestrzenne natomiast są łatwe w montażu, nie wymagają dodatkowej powierzchni i są tańsze od pylonów. Wybór powinien być podyktowany potrzebami firmy i dostępnymi środkami – zarówno finansowymi jak i powierzchniowymi.

Niezależnie, którą formę reklamy dla siedziby naszej firmy wybierzemy, zawsze warto być bardziej widocznym na rynku.