Realizacje nietypowe 19

Ciekawe pomysły na promocję swojego biznesu

W dobie ogromnej konkurencji jeszcze bardziej liczy się to, by wyróżnić się spośród tłumu innych firm. Niebanalne sposoby na reklamę dają szansę pokazania się szerszej publiczności, lecz nie są rzecz jasna gwarantem zwiększenia sprzedaży. W tej sytuacji ważne jest dbanie o firmowy budżet i stosowanie niedrogich metod, które pozwolą na dotarcie do szerokiego grona odbiorców, jednocześnie nie rujnując firmowej kasy. Działania w internecie są dobre nie tylko dla firm, które sprzedają online. Dzisiaj każda szanująca się organizacja powinna w pierwszej kolejności myśleć o sieci, jako najlepszym miejscu do prezentowania swojej oferty. Takim serwisem niewątpliwie jest Facebook. Portal społecznościowy, z którego korzysta zdecydowana większość użytkowników internetu. Reklamowanie tam na niewiele się jednak zda, jeśli nie będzie przeprowadzane w przemyślany sposób. Przede wszystkim posty muszą być ciekawe! Każdy profil zaczyna z zerową liczbą polubień, ale to od nas zależy, ile fanów będziemy mieli za jakiś czas. Stosujmy więc nietypowe formy promocji jak video. Dobrym pomysłem jest nagranie filmu, w którym w przystępny sposób pokażemy działanie naszej firmy oraz naszą codzienną pracę. Zaprezentowanie działalności “od wewnątrz” może być doskonałą metodą na przyciągnięcie grona odbiorców. Pamiętajmy jednak, że nawet najlepsza reklama na nic się nie zda, jeżeli nie pokażemy realnej wartości dla klienta. Naszym zadaniem jako właścicieli firmy jest więc przede wszystkim wyeksponowanie zalet produktu, który oferujemy.

Reklamy offline

Prawdziwe życie toczy się jednak nie w internecie, a poza nim. W świecie offline także mamy okazję na pokazanie się wielu potencjalnym klientom. Jeżeli interesują nas tego typu reklamy Poznań będzie idealnym miastem na ich zamieszczenie. Powinniśmy skupić się na reklamach typu outdoor. Są to wszelkiego typu bilboardy, które świetnie nadają się do tego, by przyciągnąć uwagę. Potrzebne jest do tego nietypowe hasło wymyślone przez copywritera oraz ustawienie reklamy w ruchliwym miejscu.