Stojaki reklamowe
Ekspozytory produktowe, inaczej stojaki reklamowe czy prezentery , to sprawdzone formy użytkowe służące do prezentacji firmy i jej produktów. Zaprojektowane w przemyślany sposób stanowią jeden z najlepszych nośników komunikatu marketingowego firmy. Nieocenione w promocji firmy i budowaniu jej wizerunku stanowią bazę do zagospodarowania przestrzeni sprzedażowej, często też są jej atrakcyjnym uzupełnieniem. W naszej ofercie znajdziecie Państwo prezentery z aluminium, stali oraz tworzywa takiego jak PCW, Plexi czy Dibond. Szeroki wachlarz innowacyjnych rozwiązań pozwala nam budować stojaki do ekspozycji wszelakich produktów, niezależnie od ich wielkości, ciężaru, formy czy zastosowania.
Jak wykorzystać stojaki na reklamę?
Reklama ma ogromny wpływ na zyski firmy. Dobrze zastosowane stojaki reklamowe przyciągają potencjalnych klientów, przedstawiając produkt w sposób jak najbardziej zachęcający do kupna. Ekspozycja może mieć różne oblicza, które znacząco zwiększają zastosowanie tego rodzaju reklam przez przedsiębiorców i organizatorów imprez masowych. Używają ich firmy, działające w różnych branżach, m.in.:
- sklepy spożywcze, drogerie, inni sprzedawcy detaliczni
- gabinety kosmetyczne, fryzjerskie itp.
- lokale gastronomiczne
- instytucje finansowe
- przychodnie lekarskie (przede wszystkim prywatne).
Stojaki reklamowe to przede wszystkim ekspozytory produktowe, na których układa się reklamowany towar. Nie jest to ich jedyne oblicze. W naszej ofercie znajdą Państwo także stojaki na plakaty oraz na ulotki. Pierwsze pozwalają reklamować firmę i najczęściej ustawiane są przed lokalem. Drugie znaleźć można w korytarzach i poczekalniach. W nich układa się ulotki z ofertą własną lub przedsiębiorstw, z którymi się współpracuje. Te stojaki na reklamę umożliwiają zaprezentowanie oczekującym petentom popieranej idei i lokalnych wydarzeń.
Ekspozytory produktowe również mają ogromny potencjał. Można na nich układać towar w sposób przyciągający uwagę i zachęcający do kupna. Spotykamy się z nimi w niemal każdym sklepie. To reklama stosowana przez wiele firm, które chcą, żeby to właśnie ich produkty były najlepiej pokazane. Używanie ich pomaga rozwijać oba przedsiębiorstwa – i to, które wyprodukowało towar, i sprzedające go.