Każdy przedsiębiorca zna złotą zasadę “reklama dźwignią handlu”. Aby odbiorca mógł coś kupić, musi przede wszystkim wiedzieć o istnieniu danej firmy. Dlatego tak ważna jest widoczność i rozpoznawalność. Głównym elementem marketingu jest widoczny i charakterystyczny szyld reklamowy, dzięki któremu klient łatwiej zapamięta firmę i szybciej do niej trafi. Jaką formę szyldu wybrać, by była najskuteczniejsza?
Typy szyldów reklamowych
Istnieją różne typy szyldów reklamowych, które można odpowiednio dobrać do swoich potrzeb. Znajdują się one najczęściej w pobliżu siedziby firmy. Są jednak także wykorzystywane na billboardach i w reklamach. Najpopularniejsze to: pylony, totemy, litery 3D podświetlane lub niepodświetlane, kasetony podświetlane.
Pylony i totemy
Tego typu szyld firmowy to swoista wizytówka firmy. Mogą być wykonane w różnych kształtach i formach. Zbudowane są w formie konstrukcji nośnej wykonanej ze stalowych oraz aluminiowych kształtowników. Na okładziny zastosowana jest płyta kompozytowa Dibond oraz blacha aluminiowa malowana. Walory wizualne podnoszą także podświetlane moduły LED.
Litery 3D podświetlane
To najpopularniejszy i najbardziej prestiżowy szyld reklamowy. Sprawia, że obiekt danej firmy jest bardziej widoczny i rozpoznawalny. Litery są wykonane w różnej wielkości i kształtach, a podświetlane są modułami LED. Można zastosować różne formy liter blokowych świecących bokiem, frontem lub całością, a także użyć podświetlenia z efektem “halo”. Do wykonania tego typu szyldów wykorzystuje się materiały takie jak: aluminium, plexi, PCW czy dibond.
Kasetony podświetlane
Mogą być produkowane w wersji dwustronnej lub jednostronnej w różnych rozmiarach i z podświetleniem LED. Największą popularnością cieszą się kasetony w aluminiowej ramie wypełnione plexi. Innym rodzajem są te zrobione z płyty Dibond. Wszystkie materiały są najwyższej jakości, co wpływa na ich trwałość i efekt wizualny. Kasetony podświetlane to kolejna forma szyldu reklamowego, który może posłużyć przez lata.