Reklama jest dźwignią handlu, mówi znane powiedzenie. I jak w każdej mądrości jest w tym bardzo wiele prawdy. Jednak obecnie reklama, aby skutecznie przyciągnąć klienta, musi być o wiele bardziej atrakcyjna niż jeszcze kilka lat temu. Nie powinno to nikogo dziwić – zewsząd jesteśmy otaczani przez działania marketingowe wytwarzane przez radio, telewizję, internet czy też reklamę zamieszczoną na ulicznych banerach czy billboardach.
Z naszych skrzynek pocztowych wysypują się tony ofert czy katalogów, a na prawie każdej ulicy widzimy wyciągnięte w naszą stronę ręce z kolejnymi ulotkami. Nic więc dziwnego, że powoli obojętniejemy. Potrzebujemy chwytliwych haseł, zapadających w pamięć rozwiązań i chwytów marketingowych. I to właśnie to pozwala przygotować dobrą reklamę, która zapadnie w pamięć odbiorców.
Czy estetyka jest ważna?
Chwyty marketingowe swoją drogą, a estetyka swoją. Możemy być mniej lub bardziej podatni na oferty reklamowe, ale każdy zapamiętuje estetyczne przekazy. Warto o tym pamiętać szczególnie w przypadku reklam drukowanych – banerów, plakatów tzw. “potykaczy”, czy pylonów. Zwłaszcza te ostatnie są znakomitym sposobem estetycznego przedstawienia przekazu zachęcającego do zakupu czy skorzystania z danej usługi.
Dlaczego warto zdecydować się na pylony?
Chociaż działania reklamowe w dużej mierze przeniosły się do internetu, metody tradycyjne w postaci np. pylonów cały czas ma rację bytu i nie warto z niej rezygnować. Reklamy tego rodzaju są jednym z elementów tworzących jednolity wizerunek firmy. Jeśli będą spójne z obowiązującym daną firmę key visualem, z pewnością będzie to już prawdziwy sukces. Warto podkreślić, że pylony pozostawiają ogromne pole do zaprojektowania i przedstawienia wizualnie atrakcyjnej oferty. Można wykorzystać w nich również podświetlenie LED. To rozwiązanie świetnie sprawdzi się w przypadku reklam hotelowych czy tych wskazujących siedzibę danej firmy. Pylony z wykorzystaniem ledów dodają prestiżu oraz świadczą o przemyślanym wizerunku przedsiębiorstwa, które ich używa.